16 oktober 2008

Ett par saker...

Såg en galen film igår. Galet bra var den också. Stepbrothers. Starring Will Ferrell och John C. Reilly. Helt sjuk! Den var väldigt pinsam bitvis. Nästan så man höll för ögonen faktiskt. Men som sagt, mycket bra ocj mycket sevärd.
---
Tenta imorrn! Fan!!
---
Det närmar sig tillökning i den fyrfota populationen. Spännande!
---
Ett tack till Anders! Mycket dumt har du gjort, men det faktum att du introducerat Thin Lizzy för mig är stort! När jag sätter igång Roisin Dubh får jag baskemej ståpäls...

Över och ut!

4 kommentarer:

Anonym sa...

nu vet jag definitivt att jag vill se step brothers!
Ska föreslå det till älsklingen!

Mr P sa...

jaaa, just det. har anat lite från bloggen. Vem är denne älskling??

Anonym sa...

Tell me the story of long ago....

Mr P sa...

when the kings and queens were dancing in the realm of the black rose...

 
Mr P's Beautiful Life