23 mars 2009

Oslo!

Tro nu inte att det hänt nåt bara för att senast det begav sig råkade vara fredag den 13:e. Hur vanligt är det egentligen? Att det kommer två fredag 13:e två månader på raken?
---
På fredag bär det hur som helst av till vårt grannland Nörge! Ta en sväng ut ur EU ffs!!! Dom borde ha lite sundare mentalitet där trots allt. Ska dock försöka att inte reta upp nån norsk under helgen. Kommer ju skratta på mig i brallan. Finns inget som låter så kul som en arg norrman...
---
Ska nog iväg o hämta nya brillorna nu...

Över och ut!

3 kommentarer:

Anonym sa...

logig kära kuzin, februari har fyra veckor. dvs 75% av åren har februari och mars samma datum på samma veckodag. :) bara d där skottåret som ställer till d emellanåt. :) sådär ja, då slapp du fundera mer över d... :)

Filip sa...

Norskfolket här är dritings hela tiden.. skitfull alltså.. å går omkring i skräddarsydda pyamasoveraller.. om borde inte få vara med i EU heller... Fast i sånna fall borde du ju inte få de heller =)

Mr P sa...

ja du louise, så långt är jag med....men räkna gärna ut hur ofta det är FREDAG DEN 13:E två månader på raken. Det var det jag funderade över.

Filip: Jag VILL INTE va med i EU...pyjamasoveraller o ständig fylla är dock inget jag sysslar med.

 
Mr P's Beautiful Life