25 april 2009

Svenska stoltheter, toaletter och öl

Längesen, men känner att jag behöver ventilera lite nu.
Har fått en planlösning på nya lyan i Uppsala. Två badrum verkkar det vara. Ett med dusch och ett med badkar. Och inte nog med det. En helt egen tvättstuga verkar också finnas. Kan detta verkligen vara sant?? Jag undrar jag...tror det när jag ser det.
---
Varit med M på restaurang i och jubilerat 2 år i afton. Kock och bar har grymt fint käk. Finaste köttet jag nånsin ätit i denna stad. Rätt bra pris också! En flaska rött till det.
---
Sladdade in på Pipes of Scotland sedan. Tog en Innis & Gunn. Njöt i fulla drag. Den är mkt fin! Sedan beställde jag även en 4:a Mackmyra. Måste ju testa vår svenska stolthet! Den var fin! Rökig, men ändå rätt så mild. M var inte lika förtjust...
---
Dags att sova nu. Bussen tar oss till Bynn kl. 10.05 imorrn. Gäller att vara pigg då när halva släkten lär vara närvarande...

Över och ut!

0 kommentarer:

 
Mr P's Beautiful Life