18 augusti 2009

Installerad...

Så där ja, nu börjar det bli lite ordning på torpet. Nu är iaf internet igång igen. Gick inte snålåka på nån granne, men upptäckte att det är gratis med internet genom universitetet. Bara att registrera sig så man fick inloggningsuppgifter. Hur bra som helst! Har varit nere på stan tre dar i rad nu. Igår o idag var det huvudsakligen för att fixa just internet. Låna dator på stadsbiblioteket... Sen kollade jag upp var skolan låg, och när jag ändå var där så registrerade jag mig till höstens kurs.
---
Notera att jag började med lite ordning...det ligger saker på golvet överallt. Mycket av detta ska dock förpassas till källaren. Tv-rummet känns väldigt bra såhär långt iaf.

Nu känner jag att det är hög tid att laga lite mat...

Över och ut!

0 kommentarer:

 
Mr P's Beautiful Life