19 september 2009

Premiären avklarad!

Den första gasquen i Uppsala är avklarad. Solklart är, att det inte är det minsta likt gasquer eller sittningar nere i Jönköping. Känns som man har bytt upp sig vad gäller detta. Inte ens chans att det kommer ett kycklinglår flygande genom luften om man säger så...
---
Träffade sjukt mycket sjukt roligt folk återigen. Och bättre ska det bli eftersom jag nu anmält mig för att jobba i baren på nationen. Kommer bli sjukt nice!
Är oförskämt pigg idag alltså... Vaknade före 9.00 och var klarvaken, och nu sitter jag bara o väntar på att min bättre hälft ska vakna till liv oxå ;)
---
Det blir pyttipanna till lunch idag har jag just bestämt! Med ägg! Och rödbetor!

Över och ut!

2 kommentarer:

Lenita sa...

Å fy tusan det må jag me käka nån gång nästa vecka!

Flygande kycklinglår??

Mr P sa...

Ibland kan det gå lite vilt till nere i Jönkan...

 
Mr P's Beautiful Life