28 december 2008

...n countin'

Sjukan hänger i. Min resa norröver om ganska exakt två dygn är i riskzonen känner jag. Det är fan inte bra det. MÅSTE krya på mig som bara den nu. Blir nog rekreation istället för jobb (inventering) imorrn. Det är helt enkelt så det får bli...
---
Två små illbattingar här idag oxå. Mår skapligt bra idag, men det är en smula påfrestande ändå kan jag lova. Bosätter mig nog vid datorn idag tror jag. Så underbart med trådlöst nätverk. Undrar vems det är...hehe

Över och ut!

2 kommentarer:

Anonym sa...

suger o va förkyld. kunde inte sova inatt pga det..
du får komma på nån dunderkur. Lite HNO3 blandat med lite grönte kanske kan va nåt?

Mr P sa...

vet inte om salpetersyra är så nyttigt att förtära. Fick det på handen för ett tag sen. Huden blev gul och lossnade efter ett par dar...starka grejer.

 
Mr P's Beautiful Life