27 januari 2009

Stuck in a rut

Helt plötsligt när allt verkade frid och fröjd trillar en jävla massa skit in.
Först small ju faktumet att jag måste omtenta högt i taket. Det var iofs en smula väntat, men ändå.
Sen ska jag göra en fukkin portfolio(!) ganska snart. Hur fan gör man det? Vad ska jag ha med i den? Är man arkitekt så kan det väl vara en vettig grej, men jag då? Helvete!
Sen fick jag idag reda på att jag ska opponera på ett exjobb. Till på fredag! Det hinner jag ju för fan inte!!
Sen har vi ju mitt exjobb också. Det är därför jag sitter här nu. På skolan, med Anki eller Pytte över axeln. Jag har aldrig fattat...vem är Anki o vem är Pytte? Kan nån reda ut denna härva åt mig...snälla! Ganska störande nu att veta att den där jävla ankan sitter där o häckar. Ska den hoppa på mig...eller hinner jag först? En gåta värd att komma från Gåtan själv...


Jag är trött!

Över och ut!

0 kommentarer:

 
Mr P's Beautiful Life