11 februari 2009

Ready for detox?

Ja det är väl det Millencollin har frågat Sverige bra länge nu.
Jag är jävligt redo nu kan jag säga. Den förbannade toxikologitentan har nu avklarats för andra gången. Sista? Det vete gudarna. Det kan ha gått precis hur som helst. Precis som förra gången. Kanske lite bättre, men det kan man aldrig veta. 35 poäng är det jag behöver. 29 hade jag på förra försöket. Vågar man gissa på 34 den här gången? Det vore väldigt likt min tur isf... Vore en stor sten som trillade om det går vägen nu. Isf har jag bara en pisskurs kvar att tenta om. Den funderar jag iofs på att skita helt i. Ta en annan kurs istället och räkna bort det U:et från examensbetygen.

Ikväll ska jag iaf trösta mig med skräpmat och öl. Frälsning för varje sargad själ. Det borde egentligen ingå i en tenta, eller hur? När man skrivit klart, då bjuder skolan på bärs o pizza. Det tycker jag man borde införa. Får ta ett snack med SFS om det där. Se om dom kan lobba lite för det.

Puss o god jaktlycka till er alla därute!

0 kommentarer:

 
Mr P's Beautiful Life