25 mars 2008

In your face!

Facebook, Fejjan or whatever.
Det känns så ute. Bara ännu en jobbig grej att logga in på för att kolla om nån bryr sig att man finns. För mig känns väldigt off the hook. Men...det ska tydligen vidareutvecklas. Kanske för att behålla såna som mig i sfären. Det ska nu bli nån slags instant messaging funktion. Typ Msn då. Helt utan program. Totalt webbaserat. Jag vet inte om det på nåt sätt kommer att slå Msn. Inte för min del iaf. Jag tycker Msn känns ganska off också faktiskt. Visst, fiffigt och smidigt emellanåt men telefon känns ändå mer genomslagskraftigt i fråga. Whatever.
---
Ska ta o läsa lite i kemiboken ikväll tror jag. Lika bäst o göra det. Sen ska ju våfflor tillredas till M kommer hem, runt 21. Det är ju faktiskt våffeldagen idag trots allt.
---
Avslutningsvis en liten fejs-knorr...
Status update: Mr P is fixar och donar. (a moment ago).

Över och ut!

0 kommentarer:

 
Mr P's Beautiful Life