24 mars 2008

Vanity?

Fåfänga tror jag knappast att man kan kalla det.
Hittade min eftersökta deo förrut. Letat överallt efter den i typ ett halvår och till slut så fann jag på Vivamondo. Skapliga priser och vettiga grejjer tror jag.
Beställde alltså då min favoritdeo Aigner Black (äntligen), men även en parfym- och alkoholfri dito från Anthony och en tvål, också från Anthony. Tvålen ska tydligen vara "the shit" att tvätta sig med innan rakning (och i övrigt oxå för den delen). Och eftersom min hud blir kraftigt irriterad när jag rakar mig så....
Sen att det inte va billigt, det skiter jag i. För hur ofta gör jag såna här affärer. Det har nog aldrig hänt ens...
---
100 Höjdare nu.
---
Industriell ekonomi och entreprenörskap om 9,5 timmar... Balle!

Över och ut

0 kommentarer:

 
Mr P's Beautiful Life