10 augusti 2008

Läderlappen once again

Japp. Har alltså sett The Dark Knight ytterligare en gång. Just hemkommen. Trodde jag var ensam om att inte sett den härom dan, men det var alltså fel. Den här gången sågs den bio. Det va bra det. Upptäckte ett flertal grejer som jag inte sett på min crappy nedladdade version. Men still, min uppfattning om filmen håller jag fast vid.

Är lite småscary att gå genom Österängen ensam en lördag natt...

Vart på A6 idag. Fick med mig ett par Peak-jeans hem. Mycket nöjd. 40% på ordinarie pris. Satt perfekt. Hoppas bara de håller samma fantastiska kvalité som de förra jag hade. Ska inte glömma dom här i torkrummet iaf! Fan gråter nästan fortfarande över det....

Se om dom har nåt bra från OS på Peking+ nu...

Över och ut!

0 kommentarer:

 
Mr P's Beautiful Life