8 augusti 2008

Los Cabbalero De La Noche

Är inte helt säker på min rubrik här men The Dark Knight är en sjukt bra film! Christian Bale är en grym skådis. Kan inte nämna nån som skulle kunna göra Batman bättre. Sen snackar alla om hur grym Heath Ledger är som Joker, men jag vet inte om det va så märkvärdigt... No offense o rest in peace, men det är min personliga åsikt. Jag är ju iofs sen barnsben en sucker för good guys, men ändå...blev inte överväldigad på nåt sätt.

Nu börjar det snart bli dags att sova känner jag. Är ganska sliten efter en heldag med matte. 9.30 till 16.00 satt jag med skiten. Enda breaket var ett telefonsamtal på trekvart...
Det sliter. Hoppas nåt har fastnat nu bara. Kör nog ett rejs på söndag igen. Imorrn tänkte jag nämligen pamper myself med lite ledighet. Vet inte vad jag ska hitta på, men nåt icke energikrävande lär det nog bli. Kanske en sväng på A6 rent av. Länge sen nu. Börjar redan känna lite presentångest...

Över och ut!

0 kommentarer:

 
Mr P's Beautiful Life