26 september 2008

2 plus plusplus

Ja, det går kanske lista ut vad jag menar med detta. Jo det är nämligen som så att i förrgår inleddes oväntat produktion av ökenråttor. Så om cirka tre veckor fås antagligen en kull på 3-7 ungar, om det tagit sig alltså. Men det måste fan gjort! Dom höll ju på i timtal. Några hundra gånger fick han nog komma till Clintan.
Lenita: Vill du ha några stycken? :)

Ska strax gå o handla nytt strö, och se efter om det inte finns nån skojig leksak också. Dom gnager ju så det står härliga till. Vore kul om det fanns nån evighetsgnagarleksak...

Över och ut!

1 kommentarer:

Anonym sa...

jag vet inte om jag fortfarande är allergisk mot gnagare. Jag är ju faktiskt väldigt förtjust i såna små djur. Helst av allt vill jag ha två marsvin för de är så mysiga.

Jag vet inte vad charlie skulle tycka om det kom en eller två gerbiler hit. Han är ju redan så uppkäftig så jag får nog avstå.
Tror det kan vara höet jag inte kan med, eller deras lukt. nåt är det jag reagerar mot.

haha! Shit. 100 ggr typ.. Det är inte illa det!

 
Mr P's Beautiful Life