20 april 2008

Apati och Janne Josefsson

Måttligt entusiastik. Apati är mitt mellannamn. Ska strax gå och steka mig lite kebab. Men det är också det enda konstruktiva tänket jag haft idag. Hittills. Ska ju spela badminton ikväll. Borde även läsa en massa. Men orkar man det?
Vad liten och patetisk man är egentligen.
---
Janne Josefsson proggar loss på Tv. Dag Vag som vinjett. Det är stort. Men det är en klen tröst.
Dom snackar visst om hyror. Det kan ju va intressant. Det ska visst chockhöjas i hela landet. Jojo...Dom kan väl åtminstone vänta till man pluggat klart. När cashen flödar. Då äre lungan.

Mata mig!

Över och ut!

1 kommentarer:

Lenita sa...

har läst din blogg ett tag nu. Du skriver riktigt bra!
Nu har även jag halkat dit på att blogga. Oundvikligt nästan..
lenitae.blogspot.com
läs om du vill

 
Mr P's Beautiful Life