27 april 2008

Retirerat glädjefnatt och födelsedag

Mor fyllde åt igår. Det vankades kalas. Jag o M tog bussen till Bynn för att snylta gratis käk. Det var gott. En massa folk va där. Inga jätteroliga människor, men vad kan man begära. Alla är ju trots allt så mycket äldre (skönt o kunna säga det ibland).
Nu är man tillbaka i stan, och det vankas badminton om 1½ timme. Ska bli skönt.
---
Det blev ju en telefon till slut. MediaMarkt räddade min dag. När både Giganten och PC City sviktar... Känner mig mkt nöjd med köpet. Nokia alltså. Lite annorlunda knappar och så, men det funkar absolut. Vänjer mig nog ganska snart. Ingen eufori direkt, men nöjd är jag.


Den är hursomhelst jävligt snygg!
---
En lugn vecka framöver nu. Skola måndag och tisdag. Ledig onsdag och sen är det långhelg igen. Ska plugga då. M åker till syster, så jag får klara mig själv. Det ska nog gå, kan rent av vara nyttigt kanske... Det märks.
---
Har förresten jättekort hår nu. Känns konstigt, men jäkligt skönt. Inget hår i ögonen som stör o flänger omkring längre.

Över och ut

0 kommentarer:

 
Mr P's Beautiful Life