1 april 2008

Breaking the law

Frank Dandy säljer ut! På Campus! I Studenternas Hus! Hur bra är inte det på en skala?!
Det luktade aprilskämt iom att det startade idag, men så var inte fallet. Fan vilken bra grej! 70% på en massa schyssta grejjer! Två par kalibaner och en piké var allt som blev. Tyvärr räckte inte plånkan längre. Men ändå, mycket bra grej!
---
Jag hatar folk. Folk som inte kan/fattar/skiter i lagar och förordningar. Mestadels bilister då. Bilister som ännu inte anammat lagen om att fotgängarna/cyklister har företräde då en gata ska korsas. Kunde blivit överkörd/påkörd inte mindre än 5 gånger idag på väg hem från skolan. Hade jag inte haft lite is i magen hade jag legat som en snorloska nånstans nere i stan, så att liktaxin fått skrapa upp mig med en väghyvel. Fan vad jag hatar folk!

0 kommentarer:

 
Mr P's Beautiful Life