5 april 2008

Saturday

Lördag idag. Inte gjort nåt konstruktivt överhuvudtaget. Mår lite bättre idag. Varit uppe ur sängen större delen av dan, även om jag just nu ligger i densamma o myser lite med min nyinköpta vetekudde. Kvalitétstid med mig själv.
Jo, har faktiskt varit nere på stan en sväng idag. Gick hyfsat, men är man lite småkrasslig kan minsta lilla få en på ett oerhört dåligt humör sådär så allt känns motbjudande. Men en vetekudde fick jag alltså med mig hem ändå. M shoppade kläder. Fina, men dagen var inte den rätta för provrumshäng, så att säga.
---
Orkade inte laga mat idag. Nån av oss. Testade därför en kvartersrestaurang. Libanesisk snabbmat med take-away. Hur bra som helst. Godaste "ute-maten" jag ätit på väldigt länge. Fyra E-kolvar av fem möjliga. Samboosak var namnet.
---
Det blir Tv:n ikväll. Inget plugg. Chips...

0 kommentarer:

 
Mr P's Beautiful Life